//super awesome !
Te Amo Paris

Navigation : Touch the picture



Day's Wolf BFF Memory

Hello gais. Welcome here :)


Bravo dem'

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Kenangan itu sangat indah :)

Assalamualaikum

life, chelsea and me, love, quotes, quote

Hello peeps :) Sihat semua? Hihi, rasanya belum terlambat lagi nak ucap Selamat Hari Raya AidilAdha dekat semua umat Islam :) So, raya best tak? Dapat banyak tak duit raya? Muehehehehe :3 Kenangan? Yeah, semua orang tahu apa itu kenangan. Kenangan itu ialah kenangan yang tak dapat kita putarkan kembali. Yang berlalu, biarlah ia berlalu. Kenangan bersama SAZFANN? Yeah, I miss all that moments :) Ingat tak, dulu, kita tak pernah kenal pun.Malah, kita tak pernah terfikir pun yang kita akan jadi bestfriend macam sekarang. Kita tak rapat pun dulu. Semua dengan hidup masing-masing. Kan? Then, bulan Mac, kita dah semakin rapat. Rapat dan rapat sampai satu tahap tu kita dah jadi bestfriend. Buat kerja gila, ponteng kelas, ponteng sekolah, lepak McD and sebagainya. semua tu kita buat bersama. Bila sesapa ada masalah, kita mesti share kan? Sebab apa? Sebab kita semua taknak dia hadapi semua tu sorang-sorang. The moment kita gelak sampai tak ingat dunia, kena dimerit sebab pergi McD. Yeah, aku ingat semua tu. Sebab itulah kenangan terindah kita. Kita pernah plan untuk masa depan kita. Plan lepas belajar nak sewa rumah sesama. Bayar bil elektrik, bil telefon, bil air, bil astro and etc. Korang tahu apa aku rasa that time? Aku rasa happy sangat :') Aku harap sangat semua tu jadi kenyataan -.- Walaupun kita selalu bergaduh, takdir selalu mengatakan yang kita akan berbaik semula. And yeah, tiada siapa boleh menidakkan takdir kan? Kita selalu hangout bersama. Bila kita hangout, kita selalu beli barang yang sama sebagai tanda friendship kita. I admit, aku memang sayang korang. So, sampai sini ja entry kali ni. Aku harap sangat friendship kita akan jadi macam duli. Hope so. Ok bye