//super awesome !
Te Amo Paris

Navigation : Touch the picture



Day's Wolf BFF Memory

Hello gais. Welcome here :)


Bravo dem'

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Friendship Never Ends :)

Assalammualaikum




Heyyo peeps :') Hihi xD Lama tak aku tak update blog ? Haha, yes yes sangat lama ritee ? Hmm, sebab tak tahu nak update apa, so tak update ahh :3 Sorry ya sayang-sayangku sekalian :* Hihi xD So, sekarang baru ada idea nak update apa -.- Hmm, now aku dah ada satu friendship yang sangat baik, caring, loving, tolong bila susah and everything :) Sumpah dorang semua baik sangat :') Dulu dorang semua ni berlima and now semuanya dah bertambah jadi sembilan :') Muehehehehehehe xD Aku akan introduce sorang-sorang yea :)

Nur Zulaikha :) Dia ni sangat baik dengan aku -.- Selalu tolong aku bila susah :) Aku banyak share story dengan dia sebab aku rasa aku selesa luahkan semuanya dekat dia =.= Dia seorang yang sangat memahami and perasan comel -.- Kalau dia kata dia comel depan kami semua, kami semua mesti akan tukar topik lain :) Hahahahaha xD Btw, aku sayang kau beb :*

Natasha Zulaikha :) Dia pun baik jugak -.- Selalu teman aku buat sesuatu yang aku tak berani ==' Dia suka buat lawak and at last dia yang gelak gila-gila :') Hahahahaha xD Kadang-kadang aku banyak share story dengan dia pasal crush jea </3 Muehehehehe xD Btw, aku sayang kau beb :*

Nafis Hasya :) Haaaa, ni sorang lagi -.- Dalam ramai-ramai kami, dia lah yang paling sporting :) Kalau takda dia, memang tak best :/ Rasa bosan sangat =.= Kami sama kelas :') Kalau bab nak ponteng or buat benda yang langgar peraturan  sekolah, memang aku nanti buat dengan dia :") Dia memahami aku and banyak bagi semangat kat aku =.= Kalau aku putus asa, dia nanti bagi macam-macam semangat untuk aku bangun balik :) Btw, aku sayang kau beb :*

Nur Syuhada :) She's the sporting girl in our members :') Dia baik :') Sweet orang nya :) Hahahahaha xD Dia suka gigit orang and I love the way she laugh :) Tengok cara dia gelak ja, kita semua confirm gelak sekali (: Setelah lama single, akhirnya couple jugak :') Cehh ._. Dia sangat faham perasaan orang -.- Btw, aku sayang kau beb :*

Siti Aminah :) Seorang hamba Allah yang suka meraba orang -.- Hahahahaha, kalau dekat dengan dia ja, mulalah tangan dia nak raba-raba orang -.- Aku dah kena :') Hahahahahaha xD Dia pun baik and suka buat benda-benda yang merepek :') Texting or on the phone dengan dia memang asyik gelak memanjang :) Best duduk dengan dia :* Btw, aku sayang kau beb :*

Alianissa :) She and me are new in this group :) Dulu aku dengan dia pernah bermusuh :') And now kami dah berbaik (: Baik sangat :') Best or lepak dengan dia :') Kami dah janji kami takkan gaduh dah :') Btw, aku sayang kau beb :*

Okay, this is our group members :') Yang lagi dua orang tu lelaki (: This is our friendship and will never ends :') Okay lah, penat tangan asyik type panjang-panjang :') Last three word, I love you