//super awesome !
Te Amo Paris

Navigation : Touch the picture



Day's Wolf BFF Memory

Hello gais. Welcome here :)


Bravo dem'

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


They make my day :)

Assalammualaikum


boy, fall in love, game, girl, loses

Hello peeps :) how's life ? okay ? good (Y) hmm , actually this 2 weeks holidays was so bored :( nothing to be done :( alone , alone and alone :( okay , ignore it -.- now in SMK CGL , aku dah mula rapat dengan Zulaikha , Syuhada , Nafis , Minah dan Tasha :) sumpah diorang memang happening gila (: now , aku dah join group diorang :') alhamdulillah diorang semua restu aku masuk geng diorang ==' diorang kata , once aku  dah join group tu , cerita , gaduh apa semua harus dikongsi bersama --' baik beb , aku akan lakukan semua tu -.- korang semua memang baik (: serious , aku dah mula sayangkan korang :* actually , in that group kami  ada gelaran masing-masing :) Zulaikha as Spongebob , Syuhada as Patrick , Nafis as Crab , Minah as Squidward , Tasha as Sandy and Me as Plankton (: semua gelaran memang awesome gila =.= kalau aku ada masalah apa apa ja , aku mesti share dengan group tu :) aku dah anggap diorang semua tu sebagai crying shoulder aku :) boleh dikatakan semua masalah aku , aku share dengan diorang semua :') diorang semua baik sangat dengan aku -,- kalau terlalu privacy , aku diam ja :) btw uolls , thanks sebab hampa semua dah baik sangat dengan aku and thanks jugak sebab restu aku masuk dalam geng korang :D hope lepas ni semuanya akan baik-baik belaka ya :) kalau boleh aku taknak ada gaduh langsung dalam group ni (y) okay ? semua kena faham diri masing-masing :) aku sayangkan korang wahai Spongebob , Patrick , Squirdward and Sandy :) take a note --' kat sekolah aku hanya ada hampa :) lastly , aku sayangkan korang