//super awesome !
Te Amo Paris

Navigation : Touch the picture



Day's Wolf BFF Memory

Hello gais. Welcome here :)


Bravo dem'

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Aku Suka Dia ♥

Assalammualaikum



Aku lihat dia disana , Aku ingin mendekatinya ,
Aku cuba menghampirinya ,  Lalu aku menyapa dia ,
Dia pun membuka bicara , Dan aku mulai mengenalnya ,
Kita mulai bermain mata , Mula timbul rasa bahagia

Bila dia , mendekati diriku , Hatiku rasa sesuatu ,
Bila dia , senyum pada diriku , Hatiku rasa tak menentu ,
Kekadang hatiku bertanya , Adakah dia dah berpunya ,
Kerana diriku berasa , Aku jatuh hati padanya ,
Aku ingin memilikinya , Aku ingin menjaga dia ,
Aku ingin mencinta dia , Aku ingin hidup dengannya ,

Bila dia mendekati diriku , Hatiku rasa sesuatu ,
Bila dia , senyum pada diriku , Hatiku rasa tak menentu ,
Mungkinkah aku  , kan berjumpa dengannya , Untuk meluahkan rasa ,
Mungkinkah aku , kan berdiam diri saja , Menunggu cinta darinya ,

Ku terima satu nota darimu , Yang tertulis 'Aku Suka Kamu' ,
Bila dia , mendekati diriku , Hatiku rasa sesuatu ,
Bila dia , senyum pada diriku , Hatiku rasa tak menentu ,
Akhirnya kini , ku kan mampu ceria , Diriku sangat gembira ,
Akhirnya kini , aku mulai bahagia , Menerima cinta darinya ,
AKU SUKA DIA <3

#Tak tahu nak buat apa =.= boring mia pasai :)