//super awesome !
Te Amo Paris

Navigation : Touch the picture



Day's Wolf BFF Memory

Hello gais. Welcome here :)


Bravo dem'

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Can Anyone Change My Relationship Status ?

Assalammualaikm



fashion, female, girl, lonely

wasssup beb :) okayy taknak cakap banyak -.- sebab ia akan melambatkan aku =,= say cheese :p hmm , mesti ramai gegirl kat luar sana kata aku "gedik" kan sebab buat entry macam niy semuaaa =.= yelaaaa , korangg yang kata aku "gedik" bagaii semua niyy , korang semua dah ada superman yang ada style ;] aku niyy ? habuk pun tadak >_< korang tahu tak aku "bosan" hidup menyingle ;) kalau macam dulu , bangun tidur ja mesti tengok handphone :) nanti adelaaa masej blablabla semuaaa -- sekarang niyy , bangun ja tidur tengok handphone , haprakkkk pun tadak ! aku pun teringin jugakk nak ada superman macam korangg :< memang aku masih kecil , baru umur 13 dah nak couple , but I'm a teenagers okayy :) mungkin korang kata cinta aku tu cinta monyet , siapa kata cinta monyet tak boleh kekal ?
anyway , meyh nak bagitau ciri-2 superman yang aku nak :

=> yang baik
=> yang setia
=> yang tidak memilih
=> yang tidak melihat rupa paras
=> yang pandai jaga hati saya
=> yang tak smoking
=> yang penyabar , tak panas baran and tak suka merajuk
=> yang romantik ( jangan terlalu romantik sebab itu akan merimaskan saya )
=> yang jujur , tak suka berahsia , suka bercerita masalahnyaa kepada saya
=> yang sanggup berkorban terhadap saya
=> lastly , yang faham perasaan saya

masih adakah ciri-2 lelaki yang aku nak niyy ? *OkayAyatAkuTakBolehBelah* aku harap sangat ada ciri-2 lelaki macam niyy -,- tapi , yang single lah , jangan pulak yang dah bercouple , tak pasal-2 mai mintak couple ngan aku :) aku sumbat kasut fipper aku kat dalam mulut hang ! aku tak lah secomel yang korang nak ;) but , aku bersyukur apa yang Tuhan bagi kat aku :] bak kata orang tua-2 , kalau jodoh takkan kemana :) kbyeeeeeee